Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
Dlatego normal mapki nie widaæ bo jest na poziomie grubo¶ci faktury materia³u a to doskonale widaæ na texturze koloru co siê wyklucza ;] blacha nie powinna mieæ wcale, decha tylko w miejscu po³±czenia z inn± dech±, sznur tak jak decha, mo¿e to pomo¿e ;]
sama normal mapa ma tylko podkre¶laæ najwa¿niejszy kszta³t.
http://www.acetylenegames.com/artbymasa … _games.jpg
http://www.paultosca.com/makingofvarga.html
http://cgtextures.com/content.php?actio … =normalmap
co do textury koloru to nie wiem co to za pionowa linia na tym sznurze ?
przy tego typu modelu mo¿na siê obyæ bez normal mapy ;]
teraz tylko do gry i jedziesz nastêpny model ;]
Zachêcam ciê jeszcze do robienia high poly i wypalania normal map.
Ostatnio edytowany przez Kruk (2009-04-10 13:08:52)
Offline