TEAR Forum

Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z do¶wiadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozk³adaæ UVW, texturowaæ i kompilowaæ modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w animacjach, Porz±dnych Mapperów, doskonale znaj±cych mo¿liwo¶ci Source'a i umiejêtnie pos³uguj±cych siê programem Hammer Editor.

#1 2009-02-12 18:21:51

dzuj

Guru

1753659
Skąd: Sêpólno Krajeñskie
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 5
Punktów :   

[WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Dam kilka screenów aby¶cie wiedzieli jak to mniej wiêcej wygl±da

http://img14.imageshack.us/img14/8718/10007fz9.th.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/489/10008sv6.th.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/5401/10009sz3.th.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/2019/10010ng8.th.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/6098/10012yz8.th.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/5742/10013yk8.th.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2618/10015qi9.th.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/6922/10016ep6.th.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/4435/10017ve4.th.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/8485/10015zy5.th.jpg

Offline

 

#2 2009-02-12 18:51:31

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Hmm no dosyæ mocny WIP i itak ma³o co widze ;] na tym etapie powiniene¶ pokazaæ kolorystykê a tu jest jeden ton br±zu i ¿ó³ci
polecam ci porównaj sobie
http://images.google.pl/images?um=1&hl= … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … =pl&tab=wi

¿eby¶ poczu³ grê ró¿nych kolorów i ¶wiate³ potem siê modele/nowe textury powrzuca i bêdzie git ;]

Offline

 

#3 2009-02-21 23:23:13

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Przej±³em projekt od Pana Andrzeja, poniewa¿ zrobi³ on t± mapê ca³kowicie do dupy...
Zamierzam zrobiæ projekt od pocz±tku, bo zleci mi 2x wiêcej czasu jakbym to mia³ poprawiaæ.
Narazie uda³o mi siê wyci±gn±æ z b³ota tunel i korytarz, ale i tak musze co¶ zrobic z o¶wietleniem, poniewa¿ jest trochê
sraczkowate i jest ciemno.

http://img100.imageshack.us/img100/4470/10004.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10004.jpg/1/w1280.png
http://img100.imageshack.us/img100/9629/10005.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10005.jpg/1/w1280.png
http://img100.imageshack.us/img100/1964/10006.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/10006.jpg/1/w1280.png

Offline

 

#4 2009-02-22 18:42:06

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

No faktycznie zbyt ciemno. Ogólnie radzi³bym podejrzeæ na tunele antlionów z EP2. Póki co na Twojej mapie jest trochê pustawo i ciasno. W EP2 by³o sporo miejsc gdzie by³y wiêksze przestrzenie i w wielu miejscach przedziera³o siê ¶wiat³o s³oneczne. Bardzo elegancko to wygl±da³o .

Offline

 

#5 2009-02-22 19:06:10

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Tak, my¶lê w³a¶nie nad zrobieniem korytarzy co¶ w kolorach bia³o - szarych, z o¶wietleniem zielonym padaj±cym z kryszta³ów. Co do pustki, to co¶ jeszcze wymy¶limy...

Offline

 

#6 2009-02-28 23:55:44

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

georgekarman walczy z katakumbami ca³y czas i ja czasem co¶ skubnê jak mam chwile czasu. Czekamy na sugestie.

http://img291.imageshack.us/img291/4985/10007m.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/7771/10008.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/7876/10009.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/6394/10010.jpg


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#7 2009-03-13 22:23:02

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Nowy progress georgakarmana nad katakumbami.

Szyb i jaskinie:

http://img8.imageshack.us/img8/7421/1130000.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/7421/1130000.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/7753/1130002.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/3742/1130005.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5291/1130006.jpg

Ps fajnie karmanowi wyszed³ szyb, abstrakcyjnie ale fajnie. Jak siê jeszcze dopracuje o¶wietlenie to jest materia³ na feature


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#8 2009-03-13 23:06:17

Terdex

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 15
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

jak dla mnie to full wypas, gdy widzê co¶ takiego to od razu mi siê rêce iskrz± do roboty


------------------------------------
TEAR Level Designer

Offline

 

#9 2009-03-14 07:59:11

georgekarman

Administrator

13211072
Call me!
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 10
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

Nie bulwersujcie siê zbytnio, ¿e w niektórych miejscach nie ma jeszcze podpór, szyb jest jeszcze w budowie. 

Offline

 

#10 2009-04-13 19:54:15

Vasil

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 3
Punktów :   

Re: [WIP]Katakumby-ogólny wygl±d

woda, bloto, brud na podlodze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.031 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clan-pgs.pun.pl www.massmedia.pun.pl www.darkorbitpl.pun.pl www.sggw07nz.pun.pl www.beyblade.pun.pl