Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
Hmm no dosyæ mocny WIP i itak ma³o co widze ;] na tym etapie powiniene¶ pokazaæ kolorystykê a tu jest jeden ton br±zu i ¿ó³ci
polecam ci porównaj sobie
http://images.google.pl/images?um=1&hl= … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … =pl&tab=wi
¿eby¶ poczu³ grê ró¿nych kolorów i ¶wiate³ potem siê modele/nowe textury powrzuca i bêdzie git ;]
Offline
Administrator
Przej±³em projekt od Pana Andrzeja, poniewa¿ zrobi³ on t± mapê ca³kowicie do dupy...
Zamierzam zrobiæ projekt od pocz±tku, bo zleci mi 2x wiêcej czasu jakbym to mia³ poprawiaæ.
Narazie uda³o mi siê wyci±gn±æ z b³ota tunel i korytarz, ale i tak musze co¶ zrobic z o¶wietleniem, poniewa¿ jest trochê
sraczkowate i jest ciemno.
Offline
No faktycznie zbyt ciemno. Ogólnie radzi³bym podejrzeæ na tunele antlionów z EP2. Póki co na Twojej mapie jest trochê pustawo i ciasno. W EP2 by³o sporo miejsc gdzie by³y wiêksze przestrzenie i w wielu miejscach przedziera³o siê ¶wiat³o s³oneczne. Bardzo elegancko to wygl±da³o .
Offline
Administrator
Tak, my¶lê w³a¶nie nad zrobieniem korytarzy co¶ w kolorach bia³o - szarych, z o¶wietleniem zielonym padaj±cym z kryszta³ów. Co do pustki, to co¶ jeszcze wymy¶limy...
Offline
Nowy progress georgakarmana nad katakumbami.
Szyb i jaskinie:
Ps fajnie karmanowi wyszed³ szyb, abstrakcyjnie ale fajnie. Jak siê jeszcze dopracuje o¶wietlenie to jest materia³ na feature
Offline
Administrator
Nie bulwersujcie siê zbytnio, ¿e w niektórych miejscach nie ma jeszcze podpór, szyb jest jeszcze w budowie.
Offline