Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
screen 1 trzeba bêdzie zrobiæ teksture podobnych desek tylko bardzie brudnych tak jak mówi³e¶. Tekstura okien równie¿ do wymiany.
screen 2 we wnêce na drzwi powinna byæ inna tekstura sufitu zamiast bia³ych desek.
screen 3 spróbuj trochê dodetalowaæ schody brushworkiem np dodaj murki ograniczaj±ce schody po bokach ew zmieñ teksture
screen 5 kominy w modelu (postaram siê zrobiæ w weekend) poza tym trochê schematycznie. Masz klatkê schodow± prowadz±c± do góry wiêc spróbuj zrobiæ co¶ takiego na 2 piêtrze: http://www.wolowiec15.pl/zdjecia/taras_1.jpg
screen 6 teraz ju¿ bêdziesz mia³ ciê¿ko ale masz nie wyalignowan± teksturê na podporach, musia³ byæ wszystko jeszcze raz ustawiaæ unikaj tego w przysz³o¶ci.
screen 7 zmieñ teksture dachówek na dolnym face dachu na drewno.
Z mojej strony to wszystko. Ogólnie jest GIT.
Offline
Tepcio ci ju¿ co prawda szczegó³owo dosyæ napisa³ ja mogê jedynie dodaæ ogólnie ¿eby¶ nie ba³ siê kolorów XD i spokojnie mo¿esz u¿yæ na sam domek z 5-6 textur 512. Posprawdzaj sobie +showtexturebudget na oryginalnych mapkach i policz ile mniej wiêcej mo¿esz u siebie wykorzystaæ
i popatrz ile wariacij textur na raz mo¿na stosowaæ w okre¶lonej widzianej przestrzeni.
Odsy³am do korzeni ;]
http://images.google.pl/images?um=1& … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … amp;tab=wi
Offline
Administrator
Przyda³oby siê trochê zró¿nicowaæ budynki, poniewa¿ wygl±daj± ciut zbyt schematycznie. Dobrze by by³o urozmaiciæ trochê dachy tzn dodaæ jakie¶ krzywizny bo okropnie p³asko to wygl±da. I jeszcze jedno - moim zdaniem da³e¶ za du¿o okien, ale zobaczymy jak to bêdzie wygl±daæ z inn± tekstur±.
Offline
dachy jeszcze powykrzywiam tak jak to tepcio zrobi³ u siebie + dodam na dachy jakie¶ okna+ du¿e kominy z ty³u za domami+ zmieni siê texturê okien i przerobi na bardziej podgnit± texturê budynku i powinno to ju¿ jako¶ normalnie wygl±daæ jak macie jakie¶ pomys³y na co¶ nowego albo przeróbki to piszcie ¶mia³o
Offline
Elegancko. Zmniejsz mo¿e tylko skale tekstury na nowych deskach. I takie moje przemy¶lenie na temat dymu z kominów, na pocz±tku my¶la³em ¿eby wogóle nie robiæ, miasto powinno wygladaæ na wymar³e ale z drugiej strony miasto przemienia siê w jedn± noc wiêc dym zostawimy.
Offline
Ten dym troche lipnie wyszed³, potem sie pomy¶li nad lepszym
Jedna rzecz mnie teraz mêczy , drzwi nie maj± klamek... wci±¿ czekam, a¿ kto¶ mi je zrobi
potem bedzie trzeba tracic czas na dostawianie klamek do drzwi ( a tych juz troche sie uzbieralo)
E:
Co myslicie o tym zeby uliczki zwezic?
Ostatnio edytowany przez Terdex (2009-03-02 00:18:18)
Offline
Bardzo mi siê podoba odpowiednia kolorystyka, brushwork i kontrasty ale ¿eby nie by³o tak s³it to troszeczke krytyki. Trzeba bêdzie popracowaæ nad przej¶ciem pomiêdzy traw± a kostk± brukow±, ostatnio opracowa³em bardzo prosty sposób na 3 tekstury blend wiêc bêdzie mo¿na to wykorzystaæ a pozatym mogê tylko dodaæ ¿eby by³o wiêcej brudu na ulicy i ognisk. Szeroko¶æ uliczki jak na getto jest dobra trochê wê¿sze palnuje zrobiæ w górnym mie¶cie ale tu pasuje. Oby tak dalej
Offline
ja ju¿ siê wypowiedzia³em poza forum....
to nie jest getto jako dzielnica biedoty lecz jakie¶ stare miasteczko
bydynki w stanie dobrym kostka brukowa w ca³osci....wszêdzie czy¶ciutko
http://www.africangamesafari.com/slumsy_murzynskie.jpg
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:Anu … /jor46.jpg o jakby cos takiego...to by³oby git
Offline