Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
screen 1 trzeba będzie zrobić teksture podobnych desek tylko bardzie brudnych tak jak mówiłeś. Tekstura okien również do wymiany.
screen 2 we wnęce na drzwi powinna być inna tekstura sufitu zamiast białych desek.
screen 3 spróbuj trochę dodetalować schody brushworkiem np dodaj murki ograniczające schody po bokach ew zmień teksture
screen 5 kominy w modelu (postaram się zrobić w weekend) poza tym trochę schematycznie. Masz klatkę schodową prowadzącą do góry więc spróbuj zrobić coś takiego na 2 piętrze: http://www.wolowiec15.pl/zdjecia/taras_1.jpg
screen 6 teraz już będziesz miał ciężko ale masz nie wyalignowaną teksturę na podporach, musiał być wszystko jeszcze raz ustawiać unikaj tego w przyszłości.
screen 7 zmień teksture dachówek na dolnym face dachu na drewno.
Z mojej strony to wszystko. Ogólnie jest GIT.
Offline
Tepcio ci już co prawda szczegółowo dosyć napisał ja mogę jedynie dodać ogólnie żebyś nie bał się kolorów XD i spokojnie możesz użyć na sam domek z 5-6 textur 512. Posprawdzaj sobie +showtexturebudget na oryginalnych mapkach i policz ile mniej więcej możesz u siebie wykorzystać
i popatrz ile wariacij textur na raz można stosować w określonej widzianej przestrzeni.
Odsyłam do korzeni ;]
http://images.google.pl/images?um=1& … raz%C3%B3w
http://images.google.pl/images?q=Blood% … amp;tab=wi
Offline
Administrator
Przydałoby się trochę zróżnicować budynki, ponieważ wyglądają ciut zbyt schematycznie. Dobrze by było urozmaicić trochę dachy tzn dodać jakieś krzywizny bo okropnie płasko to wygląda. I jeszcze jedno - moim zdaniem dałeś za dużo okien, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać z inną teksturą.
Offline
dachy jeszcze powykrzywiam tak jak to tepcio zrobił u siebie + dodam na dachy jakieś okna+ duże kominy z tyłu za domami+ zmieni się texturę okien i przerobi na bardziej podgnitą texturę budynku i powinno to już jakoś normalnie wyglądać jak macie jakieś pomysły na coś nowego albo przeróbki to piszcie śmiało
Offline
Elegancko. Zmniejsz może tylko skale tekstury na nowych deskach. I takie moje przemyślenie na temat dymu z kominów, na początku myślałem żeby wogóle nie robić, miasto powinno wygladać na wymarłe ale z drugiej strony miasto przemienia się w jedną noc więc dym zostawimy.
Offline
Ten dym troche lipnie wyszedł, potem sie pomyśli nad lepszym
Jedna rzecz mnie teraz męczy , drzwi nie mają klamek... wciąż czekam, aż ktoś mi je zrobi
potem bedzie trzeba tracic czas na dostawianie klamek do drzwi ( a tych juz troche sie uzbieralo)
E:
Co myslicie o tym zeby uliczki zwezic?
Ostatnio edytowany przez Terdex (2009-03-02 00:18:18)
Offline
Bardzo mi się podoba odpowiednia kolorystyka, brushwork i kontrasty ale żeby nie było tak słit to troszeczke krytyki. Trzeba będzie popracować nad przejściem pomiędzy trawą a kostką brukową, ostatnio opracowałem bardzo prosty sposób na 3 tekstury blend więc będzie można to wykorzystać a pozatym mogę tylko dodać żeby było więcej brudu na ulicy i ognisk. Szerokość uliczki jak na getto jest dobra trochę węższe palnuje zrobić w górnym mieście ale tu pasuje. Oby tak dalej
Offline
ja już się wypowiedziałem poza forum....
to nie jest getto jako dzielnica biedoty lecz jakieś stare miasteczko
bydynki w stanie dobrym kostka brukowa w całosci....wszędzie czyściutko
http://www.africangamesafari.com/slumsy_murzynskie.jpg
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:Anu … /jor46.jpg o jakby cos takiego...to byłoby git
Offline