TEAR Forum

Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z do¶wiadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozk³adaæ UVW, texturowaæ i kompilowaæ modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w animacjach, Porz±dnych Mapperów, doskonale znaj±cych mo¿liwo¶ci Source'a i umiejêtnie pos³uguj±cych siê programem Hammer Editor.

#1 2009-02-03 20:05:26

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

[WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Witam,
Pierwszy screen z górnego miasta gotowy na Wasz± krytykê. Napewno zrobiê jeszcze teksturê okien customow± i dorzuce jaki¶ detal na dachu.

http://img128.imageshack.us/img128/748/dom0001iw7.jpg


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#2 2009-02-03 22:32:00

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Zak³adam ¿e jeszcze du¿o w tym zmienisz, ogólnie jest spox tylko ra¿± mnie te ¼le u³o¿one dachówki XD
rób bardziej okr±g³± geometriê, robimy pod bsp ale kanciaki to ju¿ przesada nie bój siê du¿ej ilo¶ci textur ;]
i nie buduj z geometrji jak nie mo¿esz znale¼æ odpowiedniej textury (ostre ciêcia przy paru ró¿nych texturach wygl±daj± nienaturalnie),
wal do mnie to ci od reki texturê mogê zrobiæ ;] + normal mapa ewentualnie parallax map
(jak kto¶ ma orange boxa, to przetestuje ;p ), dzi¶ karty maj± 512 mb + 2 gb ram a source itak po³owê textur wywala z pamiêci ;]
na czym siê wzorowa³e¶??

mo¿esz pokazaæ siatkê?
chyba mo¿esz spokojnie zrobiæ wiêcej ;] poka jak stoi z pamiêci± bud¿et textur.

Mam nadziejê ¿e nie odbierzesz tego komentarza negatywnie ;]
pamiêtasz jak rozmawiali¶my? trza robiæ wiêcej ni¿ siê wydaje ;]

Offline

 

#3 2009-02-04 06:50:17

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Specjalistów od tekstur Ci u nas dostatek Faktycznie dachówki to g³upi b³±d przyznajê. Póki co w³o¿y³em w niego tylko 2h pracy ale dziêki z nakierowanie. Serce mi siê kraja robi±c to wszystko w bsp ale có¿ zrobiæ jak robi³ bym w maxie budynki to source by beznadziejnie o¶wietli³ tak du¿y model (bo o¶wietla tylko origin. ARCHAIZM!). Co do parallaxu to niewiem jak to teraz wygl±da ale za czasów jedynego dostêpnego takiego shaderu pod sourcem (pochodzenia zaa buga), gra zwalnia³a sakramencko ale po Twoim po¶cie wnioskuje ,¿e wrzucili parallax do orange boxa? Moja inspiracja to google images :] Wireframa i budget pode¶le Ci wieczorem. Zawsze to mówi³em i powiem jeszcze raz uwielbiam krytykê!


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#4 2009-02-04 12:22:39

Pawelx

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 1
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Te¿ mi sie ten domek podoba. Ale prosze nie odpisuj sobie na posty sam XD

//chyba odpisa³em Krukowi, prawda?

Ostatnio edytowany przez Tepcio (2009-02-04 13:54:32)

Offline

 

#5 2009-02-04 21:54:59

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Kruk napisał:

ewentualnie parallax map
(jak kto¶ ma orange boxa, to przetestuje ;p )

Hê, to w pe³ni dzia³aj±cy parallax ju¿ jest na Sourcie? Nie wierzê . Masz na my¶li ssbump czy co?

Offline

 

#6 2009-02-05 03:40:23

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Offline

 

#7 2009-02-05 10:46:33

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Z t±d te¿ moje zdziwienie:

Valve napisał:

Note.png Note: This downloadable shader only works in the ep1 engine
Note.png Note: Parallax mapping is currently disabled in the Source Engine shaders. However, it is very easy to implement with custom code; hardly any coding experience is needed. For an installable implementation, see the extended phong and parallax shader by Mihail Najdenov or the parallax mod by Twilight mod.

Shader napisany przez tego go¶cia jest potê¿nie zwalniaj±cy (u mnie jest w zwyk³ym sze¶cianie jest 150 fps zamiast ~600 nale¿nych). I sk±d Ci siê wziê³o ,¿e do tego jest potrzebny ob?

a'propos ssbump to w moim odczuciu zbêdny bajer, kiedy¶ bumpy by³y czarno bia³e i te¿ by³o dobrze


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#8 2009-02-05 21:36:57

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Powiêkszy³em okolice domu o podwórko i co najwa¿niejsze rozwi±zanie pozwalaj±ce na poruszanie siê po stromych dachach.

http://img156.imageshack.us/img156/3815/discrittepcio0003un2.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/discrittepcio0003un2.jpg/1/w1280.png

http://img201.imageshack.us/img201/977/discrittepcio0004ap7.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/discrittepcio0004ap7.jpg/1/w1280.png

http://img201.imageshack.us/img201/1858/discrittepcio0005od8.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/discrittepcio0005od8.jpg/1/w1280.png



A tak przy okazji zapraszam do obejrzenia materia³ów z mojej starej mapy do Unreala 3
http://tepcio.lua.pl/portfolio.html


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#9 2009-02-08 06:30:48

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Bardzo podoba mi siê ¿e to wszystko pod k±tem proporcji i kolorystyki trzyma siê (albo wstaw tam do testu jakiego¶ chipa XD ), no i odpowiednia przestrzeñ ;]

Offline

 

#10 2009-02-21 02:59:38

cez_34

Nowy

Zarejestrowany: 2009-02-20
Posty: 9
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

razi b³±d perspektywy,,,jak mo¿esz to podczas nastêpnych upów staraj siê go unikaæ

Offline

 

#11 2009-02-21 10:35:45

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Uwielbiam kryrtykê ale konstruktywn± a "unikaj ra¿±cego b³êdu perspektywy" ma³o mi mówi.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#12 2009-02-21 14:20:30

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Tepcio napisał:

a'propos ssbump to w moim odczuciu zbêdny bajer, kiedy¶ bumpy by³y czarno bia³e i te¿ by³o dobrze

Sam jeste¶ zbêdny bajer ;P. Jak CrazyBump dostanie obs³ugê robienia ssbumpów (autor programu napisa³, ¿e spróbuje co¶ z tym zrobiæ ;]), to zobaczymy jak du¿a jest ró¿nica. Jak patrzê na tekstury ¶cian w Left 4 Dead z ssbumpem, to efekt jest naprawdê ¶wietny! No i jeszcze wypada wspomnieæ, ¿e ssbump zu¿ywaj± mniej pamiêci ni¿ zwyk³e normal mapy!

Offline

 

#13 2009-02-21 22:30:08

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

Mam w planie narzuciæ jaki¶ fajny kontrast i lepiej o¶wietliæ ulice. Puste ¶ciany bêd± oczywi¶cie zape³nione...

http://img187.imageshack.us/img187/4909/discrittepcio0039.jpg
http://img187.imageshack.us/img187/discrittepcio0039.jpg/1/w1280.png

http://img165.imageshack.us/img165/4324/discrittepcio0040.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/discrittepcio0040.jpg/1/w1280.png

http://img87.imageshack.us/img87/5158/discrittepcio0041.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/discrittepcio0041.jpg/1/w1280.png

http://img23.imageshack.us/img23/4255/discrittepcio0049.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/discrittepcio0049.jpg/1/w1280.png


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#14 2009-02-21 23:25:43

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

jedziesz z tym dalej ;] fajne bêd± ciasne uliczki tak na max 3 metry no i przyda siê bo masz dosyæ obfity brushwork ;]

Offline

 

#15 2009-02-22 17:09:31

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: [WIP] Miasto - górne miasto (dzielnica mieszkalna)

To by³ bardzo p³odny weekend
Zdetalowa³em jeszcze dwie ¶ciany.
Mam nadziejê ,¿e wam siê spodoba.

http://img16.imageshack.us/img16/6398/discrittepcio0061.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/discrittepcio0061.jpg/1/w1280.png

http://img510.imageshack.us/img510/8092/discrittepcio0062.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/discrittepcio0062.jpg/1/w1280.png

Reszta (ta lepsza ;p) tu: http://www.fpsbanana.com/wips/28562


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.031 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.beyblade.pun.pl www.sggw07nz.pun.pl www.clan-pgs.pun.pl www.darkorbitpl.pun.pl www.adsumus.pun.pl