TEAR Forum

Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR

Ogłoszenie

Poszukujemy: Programistów, z do¶wiadczeniem na silniku Source, Grafików 3d, zdolnych rozk³adaæ UVW, texturowaæ i kompilowaæ modele pod Source'm, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w tworzeniu postaci, Grafików 3d specjalizuj±cych siê w animacjach, Porz±dnych Mapperów, doskonale znaj±cych mo¿liwo¶ci Source'a i umiejêtnie pos³uguj±cych siê programem Hammer Editor.

#1 2009-03-28 13:58:48

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Prop Update

Tak jak zapowiada³em w ten weekend prop update. Niestety nie wszystko uda³o siê oteksturowaæ/poprawiæ, jest jeszcze w bród rzeczy na stragany (miecze, tarcze itd). Tekstura na propy z katedry te¿ jeszcze nie gotowa ;/

Trochê screenów z progressu:

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img99.imageshack.us/img99/7472/balkona.jpg


model - cez_34
fixes - tepcio
unwarp - S_ource
texture - GRavityShock
http://img19.imageshack.us/img19/9739/door01rendered.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/8112/doorrender.jpg

all - tepcio
http://img8.imageshack.us/img8/609/planks.jpg

all - georgekarman
http://img5.imageshack.us/img5/707/reder.jpg

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img207.imageshack.us/img207/7554/stragan02.jpg

all - tepcio
http://img207.imageshack.us/img207/2156/sufit01.jpg

model - cez_34
unwarp/texture - tepcio
http://img99.imageshack.us/img99/2305/warzywka.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/3530/warzywka2.jpg

all - tepcio
http://img25.imageshack.us/img25/2487/worki.jpg

tower - tepcio
corner detail texture - GRavityShock
http://img90.imageshack.us/img90/6466/discrittepcio0000.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/8734/discrittepcio0001.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/6075/discrittepcio0002.jpg
Na pierwszym screenie wie¿a jest trochê za jasna ale to poprawie przy finalnej kompilacji z komenda do rada.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#2 2009-03-28 17:03:28

Dabu

Nowy

2910108
Call me!
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Re: Prop Update

Mo¿e jakie¶ normal mapki potrzebne ? A tak w ogóle te wie¿e maj± bardzo rozci±gniêt± teksturê. Przyda³oby siê poprawiæ.

Offline

 

#3 2009-03-28 17:46:45

Tepcio

Szeryf

815035
SkÄ…d: Orzesze
Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: Prop Update

Nasz nowy go¶æ od tekstur robi i normalki a poza tym ¶ci±gn±³em sobie plugin xnormal do szopa i te¿ robiê ;p
Wie¿e poprawie.


http://img15.imageshack.us/img15/8237/signaturecopye.jpg

Offline

 

#4 2009-03-29 18:58:33

Kruk

U¿ytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-02
Posty: 33
Punktów :   

Re: Prop Update

Taka ma³a sugestia co do texturowania, przystawiajcie sobie postaæ ( npc z hl2 np ) i starajcie siê ¿eby przy niej to dobrze wygl±da³o ;]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.029 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sggw07nz.pun.pl www.massmedia.pun.pl www.beyblade.pun.pl www.clan-pgs.pun.pl www.darkorbitpl.pun.pl