Forum poświęcone żmudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
Więc dałem sobie spokój na jakiś czas z exteriorami i przerzuciłem się na katedre. katedra ,która ma praktycznie skończoną architekturę jednak potrzebuje wydetalowania, lepszego oświetlenia i dużo Waszej krytyki
jak to ja zawsze, kończę mapę z listą to do, tym razem online ;p
TO DO:
-wersja w małej skali volumetric lighta do okien
-dodać detale: biurka, stoły, krzesła itd
-dodać: gotycką framugę do okna, ławki pod ścianami. Zmniejszyć alpha channel na volumetricu żeby było go widać!
-volumetrici... do otekstrowania: ławki, reszta rzeczy do katedry... , poprawka do oświetlenia
-całkowita przebudowa ogrodu, jakieś pomysły? ;p
-zagospodarować miejsce, nie mam pomysłu xD
-obrócić ostatni pomost
-"poskromić" światło
-gotycka framuga... ,pedalski refleks
-krzesła, biurko dla "prowadzącego"
ogólne:
-poprawić color correction
Offline
Screen 2: przydałaby się jakaś stojąca pochodnia, bo trochę podłoga i książki za ciemne.
Screen 6: może kolejne pomieszczenie z książkami i krzesłami + stojące pochodnie? Moim zdaniem już wystarczy męczenie gracza ciemnościami w katakumbach, a katedra zawsze powinna być wystarczająco jasna, żeby cokolwiek było widać.
Screen 7: za słabe światło, w realu takie pomieszczenie było by bardzo jasne.
Screen 8: mi się właśnie takie ostre światło podoba, wreszcie jakieś na prawdę jasne pomieszczenie .
Screen 9: dziwne to odbicie, czyżby tekstura nie miała kanału alpha w normal mapie, bo nie powinno coś takiego się robić.
Screen 10: za ciemno!
Ostatnio edytowany przez Dabu (2009-04-11 23:41:17)
Offline