Forum po¶wiêcone ¿mudnemu procesowi tworzenia moda TEAR
No, w przysz³o¶ci mo¿e bêdzie mo¿na u¿yæ tego: http://www.moddb.com/mods/city-17-episode-1 , z tego co mo¿na wyczytaæ autorzy odpowiednio ju¿ zoptymalizowali dynamiczne cienie, zwiêkszyli jako¶æ, dzia³a te¿ jako light_environment. Problem w tym, ¿e oprócz kiepskiego filmiku nie pokazali ¿adnego screena prezentuj±cego to w akcji, a mod zostanie wydany chyba tu¿ po DN:F .
Offline
Dabu napisał:
No, w przysz³o¶ci mo¿e bêdzie mo¿na u¿yæ tego: http://www.moddb.com/mods/city-17-episode-1 , z tego co mo¿na wyczytaæ autorzy odpowiednio ju¿ zoptymalizowali dynamiczne cienie, zwiêkszyli jako¶æ, dzia³a te¿ jako light_environment. Problem w tym, ¿e oprócz kiepskiego filmiku nie pokazali ¿adnego screena prezentuj±cego to w akcji, a mod zostanie wydany chyba tu¿ po DN:F .
Fajna sprawa.
Taki ma³y wip... na drugim forum zapodam co¶ wiêkszego po weekendzie. Niewielka budowla która ze¿ar³a kolejne 5% texinfo [texinfos 9216/12288 663552/884736 (75.0%)] a to ju¿ zaczyna byæ ma³o ¶mieszne... Przej¶ciowo zastosowa³em stare o¶wietlenie z zielonkawym correctem, efekt moim zdaniem psychodeliczny (czyt. w miarê dobry). Czekam jak zwykle na nakierowanie.
aha i czy ma kto¶ pojecie dlaczego ogieñ nie mo¿e byæ wiêkszy ni¿ na screenach? pomiêdzy Size=200 a Size=400 nie ma ró¿nicy.
Offline
z particlami nie ma co szaleæ itak im wiêksze na ekranie tym d³u¿ej je liczy, te tutaj s± jeszcze liczone z o¶wietleniem? hmm i brakuje mi tu jeszcze czerwonego ;p mo¿e dodaæ jakie¶ flagi czerwone z symbolami do budynków?
Offline
Podrasowa³em nieco okolice. Ponad to Nasz kolega ze Szwecji zrobi³ model bramy ,który mo¿e tutaj nie jest zbyt widoczny i nie bêdzie poniewa¿ w tym wypadku gracz nie bêdzie mia³ okazji podej¶æ do bramy jednak¿e bêdzie wykorzystany kilka razy w mie¶cie. Zrobi³em nowy color correction z ca³kiem przyzwoitym kontrastem, my¶lê ,¿e lepiej wygl±da. Co do czerwonych flag pomys³ jak najbardziej trafiony, pojawi siê w nastêpnym update. O¶wietlenie przy particlach doda³em statyczne ale jeszcze nie to jest przyczyn±, ¿eby jeszcze bardziej popsuæ fps doda³em drgaj±ce powietrze
PS
Source jest smutny -
texinfos 10215/12288 735480/884736 (83.1%) VERY FULL
Szczególnie Terdex wie jak bardzo jest niebezpieczny texinfos
//edit: poknoci³em co¶ z color correctem i tylko ostatni z screen by³ z now± wersja.
Offline
Coraz fajniej to wygl±da ;] na pierwszym za du¿o ¶wiat³a czy kontrastu na colorcorection, ¶wiat³o wydaje siê przepalone nienaturalnie czy to hdr ?? (nie powinien byæ tylko widoczny jak wychodzisz z ciemnego do ja¶niejszego pomieszczenia?) ostatni scren mi siê najbardziej podoba, ale jednak znowu niebo jest pochmurne i spokojne a ¶wiat³o bije zbyt ostro na ten skrawek balkonu, maksymalne nasilenie ¶wiat³a na levelu powinno byæ takie jakie jest na fasadzie ostatniego budynku a do¶wietlony p³on±cymi sosami.
taki rodzimy przyk³ad ;]
http://painkiller.ugu.pl/galeria/painki … amek.8.jpg (tego typu poziomy to dobra inspiracja choæ jest trochê ma³o kolorowy )
aha i jeszcze te betonowe kwadratowe naro¿nik budynków s± bardo nienaturalne i jeszcze textura ma efekt motyla to te¿ przyci±ga niepotrzebn± uwagê (daj lepiej br±zow± belkê ;] )
nagraj jaki¶ filmik frapsem najlepiej ;p
Offline
Kruk napisał:
na pierwszym za du¿o ¶wiat³a czy kontrastu na colorcorection, ¶wiat³o wydaje siê przepalone nienaturalnie czy to hdr ??
za du¿o mocy na environment, kontrast na correctcie taki mocny zrobi³em specjalnie ale moze faktycznie za mocny.
Kruk napisał:
niebo jest pochmurne i spokojne
zbieram siê do zrobienia custom skyboxa
Kruk napisał:
aha i jeszcze te betonowe kwadratowe naro¿nik budynków s± bardo nienaturalne
lepiej by to wygl±da³o jakby by³a dobra tekstura, akurat wczoraj dorwa³em go¶cia który po mistrzowsku teksturuje propy
Offline
Jak dla mnie to super to wygl±da.
Tylko tego cholerstwa texinfo ju¿ ma³o zosta³o ;/
Du¿o Ci tego miasta jeszcze zosta³o? innymi s³owy, zmie¶cisz siê w tym texinfo?
Kruk napisał:
aha i jeszcze te betonowe kwadratowe naro¿nik budynków s± bardo nienaturalne i jeszcze textura ma efekt motyla to te¿ przyci±ga niepotrzebn± uwagê (daj lepiej br±zow± belkê ;] )
Mi tam siê podobaj± od razu siê w oczy rzucaj±, tylko tak jak tepcio pisa³, trzeba je zrobiæ w modelu i ³adnie otexturowaæ
BTW - kiedy kto¶ zrobi te drzwi w modelu? u mnie na polowie mapy jest 20 drzwi (bez klamek) kazde ma 20texinfo = 400texinfo ^ na calej mapie 800 sie zaoszczedzi
okna tez sie porobi w modelach i jakos to bedzie...
Offline
Terdex napisał:
zmie¶cisz siê w tym texinfo?
Napewno nie. Trzeba bêdzie zamieniaæ belki w model
Terdex napisał:
trzeba je zrobiæ w modelu i ³adnie otexturowaæ
S± w modelu ale tanio to wygl±da, poprawi siê
Terdex napisał:
BTW - kiedy kto¶ zrobi te drzwi w modelu? u mnie na polowie mapy jest 20 drzwi (bez klamek) kazde ma 20texinfo = 400texinfo ^ na calej mapie 800 sie zaoszczedzi
okna tez sie porobi w modelach i jakos to bedzie...
Dobrze ¿e mi przypomnia³e¶ drzwi ju¿ s± tylko czekaj± na oteksturowanie od miesi±ca
Offline
Sorry ,¿e tak ma³o ale zatrzyma³ mnie trochê ten prop update. Jak do¿yje to w nastêpny weekend bêdzie co¶ wiêcej. To co widaæ na screenach to lokacja w której przez 2-3 min przyjdzie graczowi siê broniæ przed zombie wspinaj±cymi siê po ¶cianach. W zwi±zku z tym czekam na wasze propozycje. Nie chcia³bym ¿eby by³ to kolejny cmentarz z ravenholmu. Mo¿e kot³y ze smo³± albo co¶ w tym stylu?
Offline
Kolejny update, inny ni¿ poprzednie. Nie ma mo¿e zbyt du¿ego progressu nad contentem graficznym bo zesz³o mi trochê nad skryptowaniem ale za to powsta³ pierwszy gameplay z teara, dostêpny narazie tylko dla developerów i osób posiadaj±cych program do ³amania hase³. Poza tym zrobi³em skybox 3d co mo¿ecie zaobserwowaæ na nowych screenach.
http://www.sendspace.com/file/h4kje0
Offline
Pomys³ na gameplay mi siê podoba szczególnie ta krata na ¶rodku areny, hmm tylko mo¿e by to rozbudowaæ? np zombie wspinaj± siê gdzie¶ na widoku po wierzy i skacz± do nas np przez ponabijany gwo¼dziami mur? (czy fortyfikacje obronn± wa¿ne ¿eby musia³y to przeskoczyæ z uzasadnieniem ;p ) a my stoimy na np wielkiej kracie która pod naciskiem zombie opuszcza siê a musimy zapobiegaæ tego poniewa¿ jedziemy na kracie do góry. Chodzi mi o to by nie by³o time ani kill aren, bo tego ju¿ chyba jest przesyt ;/ ( GOW Painkiller SSam itp )
mo¿emy chyba spokojnie zrobiæ elementy akcji z zagadkami logicznymi ;] btw taka akcja ju¿ by³a dwa razy raz jako kill raz jako time arena w ravenholm XD btw2 fast zombie ma mieæ inny model ni¿ standart zombie ?
Co do mapki, to bardzo dziwny ten krajobraz o0 poka czym siê inspirowa³e¶ chce to na fotce zobaczyæ XD
wime ¿e to jeszcze WIP ale mam nadziejê ¿e te dachówki które okropnie siê ³±cz± z t± textur± ska³y zast±pisz modelami ;] no i multiplikacja jest chyba za du¿a, ale jak WIP to WIP XD
Offline
Trochê siê zapu¶ci³o to forum wiêc na pocz±tek solidny update:
http://www.moddb.com/mods/tear/images/g … 5#imagebox
Offline